Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email

Διατροφής 5 Ημερών Με Μήλα Για Να Χάσει 10 Κιλά Σε Μια Εβδομάδα

Έχετε ακούσει για τη “διατροφή μήλων”; Πρόκειται για ένα πρόγραμμα δίαιτας χαμηλών θερμίδων που τρώτε μήλα με κάθε γεύμα: πρωινό, μεσημεριανό και δείπνο. Βασίζεται στην πεποίθηση ότι η κατανάλωση ενός μήλου σε κάθε γεύμα μπορεί να σας κάνει να αισθανθείτε πιο γεμάτος και να σας κάνει να τρώτε λιγότερα. Δεδομένου ότι τα μήλα είναι χαμηλά σε θερμίδες και πυκνά σε θρεπτικά συστατικά, είναι κατάλληλα για την απώλεια βάρους. Ανάλογα με το μέγεθος, ένα μήλο μπορεί να περιέχει από 80 έως 100 θερμίδες. Τα μήλα είναι επίσης μια πλούσια πηγή ασβεστίου, σιδήρου, καλίου, βιταμίνης Α, Β και C και ινών. Δεν είναι μόνο ένα φρούτο με απώλεια βάρους, αλλά βοηθά επίσης στη βελτίωση της υγείας σας στο σύνολό της.

 

Πώς λειτουργεί η δίαιτα μήλων;

Η διατροφή μήλων κρατά καθημερινά την πρόσληψη θερμίδων σας χαμηλή σε περίπου 1200 θερμίδες την ημέρα.

 

Το δίμηνο πρόγραμμα διατροφής μήλων περιλαμβάνει:

Ημέρα 1

  • Πρωινό: 2 μήλα.
  • Μεσημεριανό: 1 μήλο.
  • Δείπνο: 3 μήλα.

Ημέρα 2

  • Πρωινό: 1 μήλο, 1 ποτήρι αποβουτυρωμένο γάλα ή γάλα από αμύγδαλο / σόγια.
  • Μεσημεριανό: 1 πράσινη σαλάτα μήλου και αβοκάντο, γεμάτη με σπόρους και ξηρούς καρπούς. Σερβίρετε το με ένα ξύσμα από λεμόνι και μήλο μηλίτη.
  • Δείπνο: 1 μήλο.

Ημέρα 3

  • Πρωινό: 1 μήλο, μια φέτα ψωμί ολικής αλέσεως και μια φέτα μπέικον χαμηλών λιπαρών όπως γαλοπούλας
  • Μεσημεριανό: 1 μήλο και λάχανο,καρότο  και σούπα με στήθος κοτόπουλου.
  • Δείπνο: 1 μήλο

Ημέρα 4

  • Πρωινό: 1 μήλο, ένα βραστό αυγό και μια φέτα ψωμί ολικής αλέσεως
  • Μεσημεριανό: 1 μήλο, 3-4 oz κοτόπουλο χωρίς δέρμα και ωμά λαχανικά.
  • Δείπνο: 1 μήλο

Ημέρα 5

  • Πρωινό: ένα μήλο και ένα μπολ με δημητριακά ολικής αλέσεως με γάλα.
  • Μεσημεριανό: ένα μήλο, ψημένο σολομό, και πράσινη σαλάτα με ένα ξύσμα λεμονιού και μήλο.
  • Δείπνο: 1 μήλο.

Τα οφέλη της διατροφής.

Αυτή η δίμηνη διατροφή μήλων αποτελείται από κοινά συστατικά και οικονομικά. Σε όλη τη διατροφή, συνιστάται καλή ενυδάτωση. Αυτό αποτρέπει τη δυσκοιλιότητα, προάγει την αποτοξίνωση και βοηθά στην απώλεια βάρους. Αν και τα περισσότερα από τα γεύματά σας είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, δεν είναι να πούμε ότι η διατροφή μήλων είναι χωρίς μειονεκτήματα. Εδώ είναι μερικά για να σημειώσετε. Τα μειονεκτήματα της διατροφής με μήλα. Η διατροφή μήλων είναι εξαιρετικά περιορισμένη σε θερμίδες. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να αντιμετωπίσετε παρενέργειες όπως πονοκεφάλους, ζάλη και ευερεθιστότητα. Μπορεί επίσης να εμφανίσετε γαστρική υπερευαισθησία λόγω της αυξημένης κατανάλωσης μήλων.

Εάν αποφασίσετε να δώσετε αυτή την 5ήμερη Δίαιτα , ρωτήστε πρώτα το γιατρό σας, όπως θα έπρεπε με οποιαδήποτε δίαιτα. Πόσο βάρος θα χάσετε εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως το βάρος, η ηλικία, το φύλο και το επίπεδο δραστηριότητας. Καλή τύχη!

Άφησε ένα σχόλιο

Βρείτε μας στα κοινωνικά δίκτυα

Γράψου στο εβδομαδιαίο ενημερωτικό δελτίο μας

Χωρίς ανεπιθύμητο περιεχόμενο, ειδοποιήσεις μόνο για νέα προϊόντα και ενημερώσεις.

Κατηγορίες